Nabídka
Hledat
Tento reklamační řád byl stanoven dle platných zákonů a vztahuje se na zboží,jež bylo zakoupeno v internetovém obchodě http://go.k2.cz/eshop a jehož reklamacebyla uplatněna v záruční době.
Na podmínky reklamačního řízení se dále vztahují Obchodní podmínkyinternetového obchodu http://go.k2.cz/eshop. Základním dokumentem prouplatňování reklamací je doklad o nákupu (faktura, daňový doklad-paragon, dodacílist) nebo záruční list.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Délka záruky je uvedenana dodacím/záručním listu u každé položky v měsících, není-li uvedena poskytujeprodávající záruku 24 měsíců.
Pokud Vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčený obalapod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodního protokolu oshledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledanézávadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit nadalším postupu. Na pozdější reklamaci závady, vzniklé poškozením zboží připřepravě zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brátohled.
V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci udodavatele pokud možno ihned. V případě přepravní služby PPL je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. V oboupřípadech je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlémuvyřešení situace.
Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce. Vpřípadě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně násinformujte e-mailem. Převzetím poškozeného zboží přechází na kupujícíhozodpovědnost. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na nějvlastnické právo ke zboží jeho převzetím.
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezifakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, jepovinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě,že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.
Dokladem k uplatnění záruky je prodejní doklad – faktura. Reklamace včetněodstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnůode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou nadelší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jakoby se jednalo o neodstranitelnou vadu.
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční dobyvadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotnéhovýrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchoděhttp://metalfix.cz/eshop, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopiídokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravnímobalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetímzboží. Dále je zákazník povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené,zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnoutpřevzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásadyobecné hygieny.
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží apo posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízeníreklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůtapro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní, pokud seProdávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
Bližší informace o stavu Vaší reklamace, popřípadě informace o reklamacizboží v našem internetovém obchodě, získáte na e-mailové adrese:obchod@metalfix.cz .
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.